Oldal kiválasztása

Az anyavállalatról.

A BIODROGA története

Minden 1939-ben kezdődött, amikor Walter Friedmann alapító létrehozta első szalonját Potsdamban és bemutatta kozmetikai újításait a lipcsei nemzetközi vásáron. Ezt követően fejlesztette ki a BIODROGA professzionális kozmetikai márkát, melynek első nemzetközi bemutatkozása 1959-ben történt a svájci Luzern-ben.

A vállalatot később áthelyezte szülőföldjére, és azóta is Baden-Baden ad otthont a BIODROGA anyavállalatának. A Fekete-erdő lábánál elhelyezkedő település a világ minden pontján ismert különleges termálvizéről, melyet a BCG Baden-Baden Cosmetics Group kizárólagosan használhat termékei előállítására. 

Napjainkban a céget egy modern management irányítja, ahol nagy hangsúlyt fektetnek a leghatékonyabb fejlesztésekre, szem előtt tartva a bőrápolás tradícióit. A BIODROGA egyesíti a természettől kapott legnemesebb összetevőket a legmodernebb technológiával. Értékes növényi kivonatok alkotják gondosan felépített formuláink alapját, amit innovációs biotechnológia tesz hatékonnyá.

A cég sokat fejlődött az elmúlt években, a legmodernebb gyártó- és elemző készülékek kerültek beszerzésre, 2021-től hivatalosan is karbonsemleges vállalattá vált, és raktárrendszerének fejlesztése lehetővé tette, hogy ma már több int 60 országban megbecsült és elismert márkává váljon.

Biodroga szépség kozmetika termék szépségápolás Biodroga Medical Bioscience Institute cosmetic analysis

Elismerések

$

1994 – Franciaország – Les Nouvelles Esthetiques „Szépség Oscar”-díj (Formulák kompatibilitása)

$

1996 – Franciaország – Les Nouvelles Esthetiques „Szépség Oscar”-díj (Repair complex)

$

2004 – Franciaország – Nemzetközi Esztétikai Kongesszus elismerése (Men Sensation Formula)

$

2007 – Oroszország – „Aranyérem” (Golden Caviar Formula)

$

2008 – Észtország – „Cosmopolitan „Az év legjobb szépségipari terméke” (Age Control testápoló)

$

2008 – „Ázsia Gyöngye Díj” (a Golden Caviar kezelés az 5 legjobb kezelés között)

$

2009 – „Ázsia Gyöngye Díj” jelölés az év legjobb anti-aging termékei között (Golden Caviar Formula)

$

2009 – „Ázsia Gyöngye Díj” (az év férfi terméke a Men Sensation Formula reggeli frissítő gélje)

$

2010 – Észtország – Cosmopolitan „Az év legjobb szépségipari terméke” (Intense Moisture Formula 24 órás krém)

$

2010 – USA – Les Nouvelles Esthetiques „Az év legjobb kozmetikai terméke” díj (Intense Moisture Formula)

$

2011 – Kína – SpaChina Award – Az év termék díja (Men Sensation Formula)

$

2017 Németország – Spa Diamond Award – Golden Caviar Azonnali fezsesítő lapmaszk „Legjobb Anti-aging termék” jelölés